søndag den 8. september 2013

Uge 36, 2013...



Efter gaven til konen der har alt, 2 sække stolpebeton, 
skulle der jo støbes og dertil kræves et bord i water


Og så kunne rullearbejdsbordet komme om på Vestlageret (Nu værksted)
Udover bordpladen til støberi m.m. tog jeg også en reol på hjul med hjem fra værkstedet


Haven står flot med sin sene blomstring flere steder


Jeg er helt vild med radissernes sarte blomster


Humlen står med kopper


Ligger smukt over pagolaens tag


Mine piger sørger for at der er beton i forhaven 


Alt kan bruges til at støbe i eller på


Blade  kan også bruges


Et skålesæt passer lige til disse fine krukker


Købekrydderierne har det supergodt i det gamle hjul


Relief med urtepotter


Træstuppen på brønden gør en forskel, 
den skal bores ud og tilplantes


Ikeapose med beton er også en fin form


Lidt forskelligt, bemærk formene med trekantede skåle så jeg omtalte før, smart ikke, desværre har støberierne sneget sig ind på min reol


Og op på mit brændekomfur


Tørstøbning hvor vandet tilsættes når formen er fyldt
bare en af mine tossede ideer?, nu må vi se


HMMM, skal det stå der???? hvad så med min cykel????


Bordet på terrassen er også taget i brug af mine kreative piger


Og så blomstrer jordskokkerne også


1 kommentar: