onsdag den 26. juni 2013

Så hypper vi videre...


Sidste uges video udløste forskellige reaktioner og det er jo herligt for "Det er grin at være til sjov men ikke det omvendte" og den oplevelse havde jeg heller ikke, ellers havde jeg nok også bare grint af det.


Efter denne uges hypning, en gang hver vej i rækkerne, er det tydeligt at "ploven" løser opgaven, tilbage er lidt ukrudt på toppen af "Kammen" men det fjernes med et snuptag efter hypning


Kartoflernes evne til at vokse er dog noget blandet, men mon ikke det kommer så datteren, svigersønnen og barnebarnet kan få kartofler snart



Svigersønnen bemærkede tørt, at den cykel jeg havde valgt på lageret da ploven skulle laves, var en "GREENFIELD" ikke noget bevidst valg men sjovt alligevel - måske er det derfor at jeg ikke kører på en "Winther" cykel om sommeren ;oS


Hestene på folden fulgte nysgerrigt med da jeg hentede komposteret hestemøg, 6 tønder i alt til et kommende projekt

2 kommentarer:

  1. Smart med cyklen :) du har mange projekter. Gad vide hvad det næste er.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Høneballehaven, tak for kommentaren
      Næste projekt omhandler de blå tønder på 50L som jeg har fået en trailerfuld af og en større kommer denne weekend ― i den forbindelse er jeg ved at lave en terrængående sækkevogn som skal indgå i projektet

      Slet