Green Award 2015

Green Award 2015 - De 50 bedste danske haveblogs

Frønørdens Videoer på Mobilholdet.dk


VÆLG EN VIDEO PÅ LISTEN TIL VENSTRE HVIS DU VI SE DE ANDRE JEG HAR LAVET
DE NYESTE ER NEDERST PÅ LISTEN

mandag den 11. april 2016

Rød Spidskål - flerårig fornøjelse

Denne spidskål kom til at blive objekt for et spændende forløb, hvorfor lige den vil nogle nok spørge? -  fordi det var den jeg havde og vores forhold, kålen og jeg er nu på 4. sæson og det stopper ikke der


Efter en mild vinter var der liv i kalorous og den gik i stok, fik masser af fine blomster og skulper (Frøstande) ved vintertide visnede den ned, så jeg klippede et af mange friske sideskud af og satte den i drivhuset -  man kunne jo være heldig, de andre skud fik kaninen som dessert, den havde allerede spist de groveste af de andre blade


Nå men inde i drivhuset skete der ting og sager året efter, kålen overtog en stor plads i den ene side af drivhuset og jeg turde ikke flytte den - så den fik sin vilje og en masse plads, selvom jeg flere gange snørede den sammen, da den havde 3 grene


I dette tidlige forår lavede jeg så stiklinge af alle de grene der var, små og store, i tingkassen ses de mindste der har lavet små hoveder, bare de så ikke åbner sig men herom senere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar