fredag den 8. januar 2016

Hviler han nu på lauerbladene???

NEJ, bestemt ikke men da jeg PT har verdens hårdeste job bliver der ikke tid til at blogge så meget som jeg gerne ville og jeg har derfor i en periode, prioriteret at bruge tiden på FACEBOOK grupper og sider og ellers lave ting på mit nye værksted når jobsøgning og netværksmøder tillod dette, men derfor skal i ikke snydes for billeder og videoer jeg har gravet frem fra lageret


På Dalbygaard hvor jeg var i praktik i foråret er man nået langt med Polytunnelen, bemærk at gulvet er spaltegulve fra grisestier lagt i sand og højbedene er lavet af samme, Smukt arbejde der


I permahaven er der efterårssået en del forskellige ting til udplantning til foråret


Min søde frøveninde Vibeke har inspireret mig til dette projekt, mere følger


Selvom værkstedet er på 120 m2 er flytbare pallereoler gode at have


Et uheld satte en stopper for arbejdet på værkstedet, heldigvis var det kun stoltheden der led overlast og den dobbelte rulle-høvl-bænk er kommet ind i aktiviteterne igen, den er jeg rigtig glad for


En god have veninde ringer altid og hører før der køres noget på lossepladsen og under afhentning af andre emner dukkede denne sidegevinst op, jeg er nærmest lykkelig over den


Den flytbare markedsbod og foredragsstander fik et par tiltrængte hjul, så går det hurtigt med at stille op, præsentere og pakke ned igen


En plastikdunk og nogle gamle tagboldte fik større anvendelse og derved værdi end først antaget, de indgår i projekter hvor der skrues paller sammen til flytbare pallereoler eller brændestativer


 Til "C-dag" ved BH-froe.dk, fik jeg lov til at hjemtage denne flotte Rocotto P360


Den blev efterfølgende trimmet og klarer sig fint på det frostfrie men kølige værksted, bemærk at frugterne langsomt modner og blomsterne i toppen


Genbug er godt, her snakker vi om over 300 meter gulvbrædder, TAK for dem


Husk at bevare Bierne, her en værkstedsræser til børnebørnene



Haveredskaber står klar til vinterrenovering, nogle skal tilbage i haverne andre på værkstedsudstilling


Tak for året der gik, nu håber vi på en lunere sæson i 2016, men først en masse kulde til sneglene



Ingen kommentarer:

Send en kommentar