tirsdag den 5. maj 2015

Permavation Lab

Indlæg nummer 301
Min status på arbejdmarkedet er jobsøgende, men jeg har faktisk drevet virksomhed i mange år, ikke noget der kaster penge af sig, men jeg får noget meget mere værdifuldt ud af det, jeg lever og glædes medens jeg driver denne virksomhed, som jeg nu har givet et navn selvom den stadig er Non Profit

Spaltegulv genbrugt som højbede 2015


Permavation Lab 
er en tankevirksomhed med mange år på bagen hvilket også kan ses her via bloggen's mange etiketter F.eks

Populære indlæg fra tankevirksomheden er:

Permagrow med Hugelkultur
Genbrug og Gendyrk
Flytbar plantereol
Plantespiraler
Plastikhus til Chili


Andre projekter:














Lykkeposer til Frøspirer og Stop spild af frø er også et par af mine projekter der stammer fra denne tankevirksomhed

Seneste opgaver:

I vinters fik jeg mulighed for at afprøve min tankevirksomhed "On Lokation" da jeg afviklede en måneds praktik hos Næring til Læring og det kastede flere genbrugelige løsninger af sig

Transportabelt såbord med alt hvad man behøver til såning 2015

Står du med en udfordring der kræver tankevirksomhed, det kan være overskudsprodukter, genbrugsting, selvforsyning eller noget helt andet, så send endelig en mail til

Spalteramme til halmballedyrkning 2015 - Løftevogn 2012


1 kommentar:

  1. så fint :-) ååååh minder mig om at jeg skal have gang i mine højbede i weekenden :-)
    du kan følge med min på www.snusfidus.dk og se hvordan det kommer til at gå med mig og en masse pallerrammer :-P samt en ny bålplads

    SvarSlet