tirsdag den 3. februar 2015

Opråp!!!...



Mit navn er FRØNØRDEN
Jeg er Frøavleholiker

Jeg har en have, “PERMAHAVEN”,
hvor jeg er selvforsynende med frø fra havens planter. Frøoverskuddet deler jeg med alle der er interesserede, de frø der er tilbage putter jeg i Lykkeposer, som uddeles til Børn, unge og nystartede i haven




leverer også frø til Frihaver, Byhaver, Baggårdsprojekter, Taghaver, Boligforeninger, Asylcentre, Væresteder, Skoler, Fritidshjem osv. Frøene er gratis men man betaler for pakning og porto


Da mine egne frø ikke rækker til efterspørgelsen har jeg oprettet Donationsprojektet 
Hvor private hjemmedyrkere kan donere deres spiredygtige overskudsfrø til Lykkeposer til Frøspirer


Da jeg og en masse andre af mine venner, ikke ønsker at være kriminelle pga vores hobby, beder jeg alle om at skrive under på at:


Klik på billedet herunder for at skrive under




På forhånd tak for din støtte

Hvis der er én ting der stadig gerne må deles, så er det dette indlæg

"AT DELE ER AT HELE"

Med venlig hilsen

FRØNØRDEN





2 kommentarer:

  1. Overvejer stærkt en navneændring til FRØBANDITTEN ;)

    SvarSlet
  2. Det kunne ikke være mere rammende ;)

    SvarSlet