mandag den 19. maj 2014

Plastikhus til Chili...

Jeg er så heldig at folk der samler aludåser til Olivers dåseindsamling også afleverer plastflasker til mig så jeg kan lave et minidrivhus til mine sølle chilier




Drivsengen er på vej som samtaleseng, her en nødtørftig opstilling så jeg kan sidde og nyde solnedgangen over Permahaven med solen i ryggen, tænker at der skal en plantekasse på hver side med mynte og andet så man kan plukke til en kop the


PermaGrowTønder produktionen er høj for tiden og der er tilskuerer, se nederst til højre


Det er en solsorteunge der har forvildet sig ud af reden men i øvrigt havde det godt i haven og blev sørget godt for af forældrene indtil en af kvarterets fritgående katte kom forbi og gav den en omgang der betød at vi måtte aflive staklen, det var ellers hyggeligt de par dage vi mødtes her og der


Weekenden bød også på rundtur i Salling, altså landsdelen, hvor vi bla. besøgte vores venner i deres sommerhus med den mest fantastiske udsigt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar