mandag den 4. november 2013

Grønkålschips...

Glæden ved FaceBook er muligheden for at tilmelde sig interessegrupper, her er jeg medlem af en del og følger rigtig mange lignende sider. På den måde får man en masse viden, gode netvenner og byttet en hel masse så man ikke kommer til at mangle

I FaceBook gruppen "MAD FRA HAVEN" faldt jeg over et tip der lige passede til mit nyfundne tørreskab og min passion for grønkål, nemlig tørrede grønkål som blev til  chips og hurtigt blev en hel grønkål hjembragt til formålet, de spæde blade kom i tørreskabet og de grove fik kaninen


Og jeg kan roligt sige at det er et hit, det smager jo helt anderledes end man er vandt til og smuldrer på tungen  på en sjov måde, det må være et hit for grøntforskrækkede børn og unge


Resten af stokken er nu hængt til tørring og en ny plante hentes snarrest

Ingen kommentarer:

Send en kommentar