mandag den 26. august 2013

Uge 34, 2013


Jeg vil gerne starte denne uges indlæg med at takke for alle de hits der har været på indlæget "Prøv at samle frø" Den startede i top 3 den første dag og sneg sig hurtigt opad, nu varer det ikke længe før den ryger helt i top ;) - Jeg glæder mig til at finde ud af om der er nogen der dukker op og siger "HEJ FRØNØRD" i Velling 
og det vil da også glæde arrangørene at få jeres besøg

Fra fotoskuffen kommer denne gang:


Årest første høst af "Permahavens Lille Lise"


Skær, skrab og fermentér i et par uger


Første frøhøst, der er langt til 40 og en del der venter


Mit nye udekøkken med et af de gamle vinduer fra udestuen som bagvæg, det giver også et ønsket kig ind til naboen 


Efter lidt indretning så der sådan ud,  
der bliver også en låge til Hækøl m.m.


Den umalede udestue, her skal være gråsort beton, hvide vinduer og skagensgule vægge


Et kig den anden vej om vi maler i år eller når det nye tag er kommet på til næste år ved jeg ikke


Og et kig ud ad vinduet til udeværksted/-køkken

I eftermiddag og i aften skal der knokles i haven,
 for DR kommer på besøg i morgen, 
gad vide hvad det ender med

Fortsat god sommer derude i virkeligheden

1 kommentar:

  1. Det er da spændende at få besøg i haven :) held og lykke med det.
    KH
    Marianne

    SvarSlet