torsdag den 13. juni 2013

Plastik fantastisk...

Via gode mennesker på Olivers Dåse Indsamling har jeg fået mulighed for at lege lidt med genbrug af diverse plastikemner


Her er hvad jeg havde til rådighed i aften, den lille skovl af en eller anden kulturdrik var allerede lavet 


Jeg lagde ud med et par plastflasker 1½ L. lavede et par åbninger øverst med buet overkant og lige bund


Af en ketchupflaske lavede jeg en skovl til indsamling af kaninpiller på græsplænen som GUMLE klipper for mig og omsætter til gødning som bruges i følgende projekt



En overskuds tomat "Texas Wild" monteret i flaskepotten der er skruet fast gennem kapslen, jorden er kokosmedie fra spirekasser og der er gødet med kaninpiller


Der blev lavet 3 potter 2 med tomat og en med Anchoca agurk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar