mandag den 31. januar 2011

Lavendel…

lavendel
Hvert år har jeg et tema i min have, et år var det agurker, året efter tomater og så chili, sidste år var det bare haven der var et overlevelsestema og i år bliver det udekøkken. Men jeg har fået et tegn, dvs. jeg fik en fast læser af min blog, hurra der er nogen der læser hvad man skriver, ligesom jeg læser hvad andre skriver, det meste i hvert fald, nyudgivelserne som jeg automatisk får en oversigt over, bliver læst i en ledig stund og gode tråde bliver fulgt og knyttet den vej. Nu har jeg sat Lavendel på min blog og når foråret kommer, vil jeg også strø lavendler rundt om i min have og gøre det til et undertema, for at se hvor mange forskellige lavendler jeg kan samle, så bidrag modtages gerne.
Nu er min første faste læser LAVENDEL, tak for det Lavendel. Hvis i vil se Lavendels blog eller blogge må jeg hellere sige, så klik her og bliv meget inspieret.

1 kommentar:

  1. Tak for de pæne ord, frønørd...jeg har gamle indlæg med lavendler....jeg kan varmt anbefale at kigge ind hos Lene Lavendelbo...jeg tror det er lavendelbo.dk - det er Danmarks eneste lavendelfarm!!Om lavendler vil jeg sige - sol og mager jord, ikke alle steder vil de finde sig i at gro. Jeg har da nok nogle stiklinger af et par mere specielle end Hidcote Blue og Munstead...bl.a. lyserøde og hvide.

    SvarSlet